Home, sweet...

Well, kanske inte "home" men jag måste säga att jag vekligen har saknar min säng och min egna doft, och förstås slippa de där jäklar syrssorna spela utanför mitt fönster i Mjönäs. Dem gick mig verkligen på nerverna.

Och sen har jag förstås saknat civilisationen! Leve länge den säger jag. Jag älskar vekligen att vara hemma hos mamma, men ibland känns det som en fängelse, och att tillbringa 9 dagar i fängelse är inte så där jättekul. 

Så vad har hänt under dessa dagar då? Jo, jag har NÄSTAN blivit av med min getingfobi, jag hörde folk spränga ett berg och jag har sett tonvis med fästingar. Livet i skogen är verkligen glamoröst ^^ Kan inte fatta att jag funderar på att bosätta mig där under nästa sommar. Njae, en sommar klarar jag, mest för det är så underbart vackert där.

Just det ja. Jag har börjat få ihop lite grejor nu när man snart är vuxen och ska flytta hemifrån ( kan inte fatta att det verkligen kommer att hända! ). Jag har ett knivset, vanliga och grillbestick, en våg, möjligvis tallrikar, vet ej än, finfina glas. Ja, jag är på rätt väg :) Kan inte fatta att jag redan har börjat. Med det är väl lagom dags nu, eller? Detta året kommer gå som sjutton!

 

Ja C, kanske jag borde göra något med min dröm ^^ Har alltid velat skriva en  jue ^^ Kan ju leda till en skräckfilm! Jag som hatar skräckfilmer, de e så... långtråkiga ;P Men kan King, så kan nog jag, HAHA

 

Dagens tanke går till Nikuu, som säkert har det så trevligt i Dublin :)

 

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback