I can't even explain what is happening in my head!

JÄLVAFUCKINGHORTJUVAR!!!!!!! Varför kan man inte få ha sina grejor i fred? VA VA VA??!! Eller andras för den delen! Det är Daniel som har betalt cyklen med sina pengar som han har tjänat helt själv!!! Varför måste såna som ni komma och förstöra allt!!! Det värsta av att va att jag hade lånat cyklen, ställt den vid stationen, och sedan glömt bort den. Men det är som Malin sa, den ska kunna stå där i två veckor utan att någon ens pillar på den. Gosh, jag blir så ARG!! Vill bara slå den personen som stulit den!! Och nu måste jag säkert betala en viss summa pengar.. Den är iofs försäkrad men jag har för mig att man måste betala en del. JAG HAR INGA PENGAR! Annars hade jag ju köpt min egen cykel, så att min egen cykel kunde ha blivit stulen istället!

Ska bara säga en sak till, SKAFFA ER ETT JOBB!


   <<<<<<< borde finnas en sån här skylt vid stationen! x)



Öh, måste lägga till en sak. Precist när jag klickade på "spara" så kom Malin hem och sa att hon hittat cykeln. Någon hade ställt den på andra sidan järnvägen, MOGET säger jag bara! Hatar de som gjorde det! :@ Men det va tur att de inte kom någon vart med den! Så nu slipper jag betala en jävla massa pengar ;D Wihoo. Men jag hatar fortfarande tjuvar! Redan stulit 2 cyklar från mig! En i Ä-holm och en i Hyllinge, men det va länge sen nu, så antar det e glömt, men inte förlåtet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback