Autumn.

Visst är hösten en helt otrolig fin månad. Jag har nog aldrig riktigt uppskattat hösten på samma sätt som just nu. Alla vackra färger och den friska luften. Nästan som man kan säga att det är den finaste årstiden. Men jag tycker om de andra med. Det e det jag gillar så mkt med Sverige, alla olika årstider.

Kanske jag gillar hösten lite mer nu när jag har psykologi, man tänker på ett helt annat sätt. Man är mer öppen för alla småsaker. Innan tänkte man hösten=iskallt istället för hösten=vackra färger. Eller något sånt. För var jag alltid deprimerad när det började bli höst, men inte längre. Denna hösten ska jag njuta av det underbara vädret!!

Usch, ska skriva en uppsats¨på engelskan som ska vara inlämnad i morgon, och jag har knappt börjat. Har haft 2 prov och flera inlämningar hela förra och denna veckan så jag får ju förklara det för läraren, det går säket jättebra tillslut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback