Våren spritter i kropp och själ!

Åh vad mysig helg! Och rolig!
Fredagen spenderades först med klassen i Helsingborg för att se Sundsgårdens uppsättning av Galenskaper, på teckenspråk! Det var jättekul att se. De är några hörande som studerar teckenspråk vid Sundsgården. Sen bar det iväg till Hässleholm för förfest med Josefine, Marielle, Hanna, Natahalie och Anna!! Wiho! Jag spelade nykterist eftersom jag körde. Sen mötte vi upp resten av klassen och Karolina för middag på Rosegarden och sen utgång i (fattiga) Kristianstad. Första och sista gången jag festar där! :P Omg... Haha! Men trots det hade nog de flesta superkul! Kvällen slutade tidigt, men skönt det tyckte jag. Hem och sova. Hihi. Tog några bilder från kvälen, men väljer att inte lägga upp de pga flera anledningar.

Lördagen fick jag en del gjort. Satt mesta dels ute på altanen och njöt av solen med en kopp kaffe. Men fick lite nyttigheter gjorda också, som en tur i skogen, tvätta bilen (som inte blev ren pga att ett tjock lager asvalt har lagt sig på lacken)... Mesta dels njöt jag av solen :)

Idag har sett nästan likdan ut. Lapat sol på altanen med en kopp kaffe, putsat rutorna på bilen och pluggat. Har grymt mycket i skolan denna veckan! O-M-G!


Min underbara gamling. Han älskar det här vädret! Och när matte för en gångsskull kan hålla sig hemma!

Sixten tycker det är bäst i skuggan! Its getting hot out here!

Medan Shiva älskar att lapa sol på trappan :)

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback