Sverigeresa imorgon!

Vet inte om jag är exalterad eller om jag har ångest. Inte över resan i sig, absolut inte. Ska bli intressant med alla studiebesök! Men just de här känslorna... Saknaden självklart. Och paniken över om man fått med sig allt. Och alla frågor som snurrar runt i skallen. Startar bilen imorgon? Kommer alarmet ringa? Kommer jag höra alarmet?
Men allt ska nog gå bra. Om jag saknar min älskling för mkt är det bara att ringa och känner jag mig orolig över något kan jag alltid ringa mamma! Och mamma tar så god hand om Ozzy så honom oroar jag mig aldrig över. Och jag får väl sätta dubbla alarm. Och bilen... ja. Jag får väl ge honom en fin klapp innan jag startar :)
Men som sagt! Jag är väldigt exalterad över alla olika studiebesök! Imorgon blir det hos en döv diakon, spännande! Och framöver olika skolar, tolkcentraler och en fabrik där de tillverkar cochleaimplantat.

Nu ska jag titta på animerat medan älskling ska se sitt lag spela. Kommer förhoppningsvis höra tre killar skrika GOOOOOOAAAL! Och det betyder en söt snäll underbar pojkvän.... Mer än vanligt iaf :)

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback