Mams <3

Hur mycket jag än älskar att vara hos min pojkvän och hur hemma jag än känner mig där så finns det ingen plats i världen som går upp till där ens mamma finns! Där mamma är, där är hemma. Kom hem idag, efter ungefär 1,5 vecka borta, springandes fram till mamma. Ja... i mammas ögon kommer jag ju alltid vara liten, right? Och sen har ju mamma och jag mer än ett mamma-dotter-band. Vi är också bästa vänner. Vänninor. Ja. Jag älskar det förhållandet, för det har inte alltid varit så. Förr var det mer mamma och dotter. Vi delade inte med oss om mer än vi var tvugna till. Jag skulle aldrig få för mig att prata om problem eller killar. Och mamma likaså. Idag kan jag berätta allt och jag vet att hon inte hade sett ner på mig utan uppmuntrat mig.
Ja, jag ville helt enkelt säga att jag älskar min mamma! Hehe.


Visst har jag en fin mamma? Med ett ännu finare hjärta! Och självklart min syster också! Vill aldrig förlora dem! <3

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback