Ingen dag är den andra lik.

Och denna dag har varit rent helvete. Nej kanske överdriver men den har varit jobbig. Jobbiga uppgifter, individuellt samtal, allvarligt snack med rektorn... Ja, jobbigt helt enkelt.
Istället drömmer jag mig tillbaka till midsommar på Tärnön. Den var underbar!


Vår underbara P bjöd med mig till Tärnön.

En riktig "Svensson midsommar" med midsommarstång, små grodorna och snaps. Och självklart potatis, sill och jordgubbar!

Helgen utan bekymmer, utan jobb, men en av mina bästa vänner!

<3

Högst upp på ön hade vi en fantastisk utsikt. Synd att det inte blev några bilder från kvällen, när vi höll liv i en brasa och sjöng till 4 på morgonen.

Vill tillbaka!!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vill ha midsommar nu!!!;)

2012-03-21 @ 15:59:10
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback