Home sweet home.

Denna veckan har spenderats i Göteborg, Vänersborg och Örebro med TU1 & TU2. Har varit en intressant, givande och rolig resa. Helt underbara klasskamrater man har. Om man ska säga så här; De är som de är när de inte blev som det skulle! HAHA! Svårt för de som inte var med eller känner dessa människor med några citat:

Alla fluktar glisk i Göteborg.

-Akta!
-ANKA!

Nej, det är helt omöjligt... Interna saker är omöjliga att förklara. You have to be there.

Men igår kom jag iaf hem till Hästveda. Har drömt massa mardrömmar hela natten. Bl.a att min syster var död. Så jag bad henne ringa mig och då bestämde vi oss för en myskväll hos henne nästa helg. Ska först bara kolla mitt schema, men det ska nog gå bra. Saknar min syster jättemycket! ♥

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback