Gymmet.

Har hamnat i en period då jag vill bo på gymmet! Efter flera veckors uppehåll av diverse anledningar är det grymt skönt att ha kommit igång igen. Så idag, fastän det är lördag, stack jag till gymmet för att pumpa benen. Har fortfarande träningsvärk i armarna efter torsdagens hårda pass. Awesome eller vad ;)
Hade tänkt sola på måndag innan jag drar i väg till min älskling, men tror nog det blir ett träningspass istället! Sjukt taggad! Och eftersom Alin har börjat träna fotboll igen så får ju inte jag vara sämre och halka efter :P HAHA... Nej nu är det inte långt kvar till sommaren. Kanske inte kan påstå att jag kommer ha beachbody, men kan säga att jag definitivt mår bättre nu är jag tränar än innan. Piggare, orkar mer och känner mig så oerhört glad efter varje pass. Puss på träningen!

Åh! Måste tipsa om en asgod, nyttig smoothie! Finns ju frysta, blandade bär och frukter. Om ni hittar en exotisk mix, ta den! Asgod tillsammans med en banan, ägg, naturell youghurt och exotisk juice (och havregryn om man vill ha den extra matig). Bra efter träning då man får i sig både protein och fruktsocker! Jag använder aldrig mått, så det är hur simpelt som helst. Bara ös i!

/ sanne andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback