Återhämtning.

Denna helgen började precis som jag behövde den! I fredags åkte jag till den finaste systern och hennes familj. Det var helt underbart väder så vi gick en lite promenad. Efter det fixade vi mina mexicansa hamburgare (Jasmine tycker donkens är godare, OMG! HAHA!). Jag fick natta Jasse och därefter kröp Malin och jag ihop oss i soffan och njöt av lite twilight och den gamla klassikern the missing. Drack lite vitt och hade en rejäl godis skål framför oss. Precis vad vi båda behövde!
Halv 8 lördagmorgon tyckte pigga Jasse att jag skulle gå upp. "Jag har tråååkigt". Men min själ att jag skulle gå upp. Sa till Jasse att hon skulle krympa upp hos mig och sova lite till. Det gick bra i 5 minuter, sen fick hon annat att göra. Sötegöte. Kunde inte somna om, men låg väl klar till 10. Sen åt vi en mysig frukost tillsammans och sen så for jag till Helsingborg!
Ida, Jasse och jag hade det riktigt mysigt. Ja, man kan nog sammafatta helgen som mysig! Vi tog en dryck på EH och där bjöd de på en macka. öppningserbjudande. Varken min varma choklad eller macka var särkskillt god, men sällskapet var toppen! Fick ju öppna presenter också! Hihi. Nagellack, örhängen, penslar.. Ja det var en del. Får väl ta ett foto på det sen :)
Sen gick vi på stan, och jag som skulle snåla denna månaden fick med mig en ljuvlig vit klänning i spets, en gul topp i spets, en vit bh/topp och ett sommargult nagellack som passar till toppen. Wonderful!

Idag har det varit en jäkla skitdag dock :/ Mår inte alls bra... Lite bättre nu iofs. Ska avnjuta lite...ehm.. köpt kladdkaka. Kanske kan muntra upp mig. Och lite god sömn på det kanske jag mår bättre imorgon. I sure hope so!

Avslutar med en helt fantastisk teckengestaltning av Mystery från melodifestivalen. Mannen heter Tommy och är CODA, dvs Child Of Deaf Adult.



/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback