<3 hull!

Seriöööööst?!?! Måste man ha 0% fett på kroppen??
Jag erkänner, när jag började gymma så avgudade jag tjejerna som inte hade en millimeter hull hängandes över byxkanten. Men idag insåg jag... vad fan är sexigt med en smal pinne? Vad händer med tjejers sexiga former? (Vilket män avgudar). Inte för jag har mycket av dem, av naturliga skäl, men lite lovehandels har jag iaf.
Men seriöst, lägg av med alla fjantiga dieter, sluta räkna kalorier, sluta plåga dig löpbandet! Träna för att det är kul och för att vara hälsosam, ät vad du vill i måtta och du kommer ha den perfekta kroppen! Bygg upp självförtroendet istället för att förbränna varenda procent fett du har i kroppen. Ha inte ideal som är inprincip omöjliga att efterleva... Alla behöver inte se ut som Victorias Secret-modeller (även om många vill se ut så...). Alla är vackra i någons ögon. Och att ha 0% fett betyder inte att man är vacker, utan det är allt det andra man har!

You're beautiful, just the way you are.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Håller verkligen med asså!! :D

2012-06-06 @ 21:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback