Fetenajs!

Äntligen lite sommar! Har haft två helt underbara dagar nu! Igår var min syster, Daniel och Jasmine här. Vi åkte till Immeln och badade, solade och käka glass. Sen åkte vi hem och grillade. Hade jättemysigt! Idag har jag bara suttit i trädgården och njutit av vädret. Inte kunnat åka någonstans för vi har Chappe här och vi vill inte lämna de ensamma. Och hur kul är det att åka någonstans själv? Saknar min pojkvän just nu :( Hade velat göra saker med honom nu när det är så fint väder. Och imorgon börjar fotbollsträning igen :( Och på fredag ska jag på filmkväll hos Karolina med några från klassen. Och på lördag blir det antagligen skitväder igen. Oh well... Saknar honom mer nu.... :(
 
/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback