Kan ju undra vad jag har gjort..?

Har ni någon gång suttit på en häst en hel dag? Inte jag, men den smärtan jag har i mina ben och rumpa måste vara exakt så! Vilken jävlar träningsvärk jag har. Var på gymmet igår, sprang som en jävla idiot efter en morot och därefter pumpade jag mina ben extremt med dips, rumplyft och utfall. Damn my ass! Inte nog med det så har jag träningsvärk i magen. Gjorde säkert 100 situps, och inte såna fjuttiga som många gör, bara lyfter nackan lite. Nej jag kör med benen också. Annars får man ju inte 6-pack ;) Snarare 2-pack. Det tränade jag i onsdags och jag har fortfarande ont!
Samtidigt som det gör ont så känns det så klart skönt. Jag känner verkligen att jag har jobbat och tagit i för en gång skull. Ibland kommer jag till gymmet och har inte dirket något lust utan kör bara lite på allt, dvs ben, mage, rygg, armar. Då känner jag inte samma effekt. Men nu jävlar känner jag! Smärta! HAHA.
Skulle träna idag, men känner att jag måste vila musklerna. Istället blir det mys här hemma. En rejäl kött bit och potatisgratäng med rödvinssås. Och sparris!! Bara det alltså.... Mmm... :) Har köpt hem godis också, men det intresserar mig inte lika mycket. Food is the shit! Förr hade jag kunnat leva på bara godis, typ. Men nu tar jag hellre mycket mat som håller mig mätt. Vad kan jag säga? Jag börjar bli lite nyttigare :)

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback