Sportlov.

Sista dagen på sportlovet och kan säga att jag har haft ett underbart lov! Ganska lungt, men har ändå haft saker att göra. Och för första gången under min skoltid har jag blivit gratulerad på min födelsedag av klassen! Första gången. Har alltid fyllt år på sportlovet så man har ju inte träffat hela klassen. men det gjorde jag denna födelsedag då vi hade "möte" på kvällen.
På torsdagen kom lilla Jasmine så då mös jag med henne och mamma. Ritade, spelade memory, la pussel. Ja, sånt som man gör när man har smått besök.
Fredag åkte jag och älsk till Kristianstad, åt och spelade biljard. Jag börjar bli riktigt duktig på biljard! :D Slutade 3-3. Okej jag har väl liiiiite handikapp men ändå! Hehe, det kom till och med fram en kille och sa att jag var grym på biljard! Aja, nästa gång ska jag slå älsk, utan handikapp ;) För som sagt, jag är grym! ;)
Igår hade Alins bror födelsedagsfest (han är två dagar äldre än mig ^^) så hade lite besök. Alla snackade rumänska så jag satt mest för mig själv tills Alexandra och Betia kom :)
Idag tar jag det lungt, pluggar liiite, mysa med älskling... En typisk söndag faktiskt.
Imorgon är det skola och handla. Ska handla inför tjejhelgen kommande helg! Wihooo!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

ser fram emot att ses imrogon bejb! <3

2012-03-01 @ 19:44:11
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback