21-årsfesten.

Jag hade en jättetrevlig och jättemysig lördag med mina bästa vänner. Helt underbart att få spendera lite tid med dem, man har så mycket att snacka om när man är 4-5 tjejer som träffas så sällan. Okej... Jag är den som träffar dem sällan, så jag kanske njuter liiiite mer än dem, haha!
Kvällen bjöd på vegetariskt lasange med en god sallad till, sprit och om ni säkert förstår mycket tjejsnack. Kvällen blev inte så lång, halv 3 låg jag nerbäddad hemma hos Jasse. Man börjar ju bli gammal ;) Pallar inte trycket. Haha! Kiding!
Vill ni se bilder kan ni gå in på Idas blogg. Och Ida, kan du inte skicka lite bilder till min melj eller nått? Eller lägga upp de på din blogg eller fb? Hade gärna tagit en titt på alla.

Den tredje mars blir det tjej middag @ my place. Blir en hel helg med tjejmys!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback