Xlash.

Ni har säkert hört om bloggfenomenet Xlash? Ögonfransserumet som förlänger, gör tjockare och mörkare ögonfransar? To good to be true?

I förgår satt jag och Alin och snackade. Plöstligt utbrister han: "Vad har hänt med dina ögonfransar?! De är helt långa!" Då hade jag ingen mascara på mig. Och behöver jag nämna mäns oförmåga att upptäcka nyfärgat hår, nya kläder osv? (Iofs skiljer sig min man åt där, han märker typ allt, som ni nog förstod här). Jag hade knappt använt xlash i en vecka, och det syntes redan resultat! Jag själv märkte det efter 3 ggr. Synligt resultat räknar de med en månad, så jag är grymt nöjd! Minst sagt.

Har läst på flera bloggar och självklart är det inte alla som upptäckt resultat lika snabbt och visst finns det risker med det. Tål man inte produkten så gör man inte. Men det händer nog ganska sällan.

Minns när jag var yngre, innan jag började med mascara, hade jag så långa fransar att de nuddade glasögonen. Innan jag började använda xlash hade jag typ inga kvar... Jag har lärt mig min läxa, tvätta bort sminket på kvällen! Gärna så fort man kommer hem.

De första dagarna har jag inte använt mascara alls. Och nu i morse när jag tog mascara. WOW! HAHA. Så gryyyymt!


Ville ta bild på ögonfransarna men min kamera suger balle... Dessutom har jag inga före-bilder så kändes inte lönt att kämpa med en bra bild. Plus har ju tre veckor kvar innan man ser riktigt tydligt. Ni får se live istället :D

Normalt kostar denna flaska 499:- men oftast finns det någon sorts rabatt. Jag köpte min för 299:- så om ni är sugna vänta till det finns rabatt! De har en fanpage sida på FB så bara att kolla där. Vet att de hade nu över påsken men vet inte om den är slut. Iaf. Jag rekommenderar starkt!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

wow den verkade intressant!!! :D

2012-04-11 @ 11:16:01
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback