Påsklovet so far.

Hitintills har jag haft en ganska mysigt lov. Hos mamma har jag ätit riktig lyxmat och hos Alin... ja, där har jag ju mitt hjärta, hihi. Har också umgåtts lite med Alexandra och en annan tjej. Igår gick vi runt lite i Hässleholm, åt på Graffiti och solade. Och på kvällen lagade jag mat till min man och på det tog vi lite glass, kröp ihop i sängen och tittade på War horse. Det är nog jättebra... men jag somnande. Ops. Alin tyckte den var bra så jag lär ju älska den. Men nästa gång ska jag vara pigg!
Ja det har verkligen varit ett mysigt lov. Men.. Ja det finns ett men. Jag är trött hela tiden! Hur mycket jag än sover! Va fan?! Och ovanpå det så är jag alltid hungrig men efter en tugga är jag mätt. Igårkväll låg jag och vred mig av illamående så mätt jag kände mig. Samma ikväll. Gick ner och var jättehungrig. Åt lite och blev illamående mätt. Min mage som ska spöka igen. Jaja. Jag vet det slutar så småning om.
Imorgon ska nog inte bli så mysig. Ska plugga, träna och... duscha hundar. Kul. Jaja, måste man så måste man! Men ännu är det idag och jag ska snart krypa ner i min stora, sköna, mjuka säng!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback