Bägaren har äntligen runnit över!

Efter att praktiskt taget levt på godis, läsk, glass och skräp mat är jag äntligen mätt på det! Bokstavligen ätit tills jag mått illa och just nu mår jag sjukt illa. Så gick ut för att powerwalka i en timme. Efter 15 minuter har jag sån grym skoskav av mina nya, fina skor, så det blev raka vägen hem. Eller nej inte raka. För jag hittade en sådan fin uppförsbacke som jag bara var tvungen att gå :) Så blev ändå en halv timme. Räcker ändå inte för alla kalorier jag har proppat i mig i helgen. Inte för jag räknar kalorier! Åh nej herregud! Jag äter självklart mammas goda husmanskost och unnar mig godis och glass på helgerna. Men nu har de verkligen blivit för mycket. Hade helt och hållet slutat äta godis i veckorna men det sket ju sig över påsken, och har inte riktigt kommit på rätt bana igen. Men nu jävlar blir det skärpning! Måste rensa ut kroppen på allt socker... Ska även ut och gå varje dag. Förutom när det regnar... Jag HATAR regn, hahah!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback