Äntligen!

Kan nu lägga en ganska tuff tid bakom mig. Det var varit mycket i allt. Speciellt skolan. Snart är det dags att få bekräftat att man kommer in i trean och därför händer det en del i skolan. Sen är det mycket privat också, men den perioden är nog också förbi nu.

Idag kändes allt bara så perfekt. Jag vaknade utvilan innan klockan ringde, trots att föregående natt var sömlös. Jag hade en redovisning som jag inte lärt in men satte den! Tror jag. Efter det åkte jag och min älskade till stan, käka på Graffiti och shoppade lite. Jag fick ett par fina mjukisshorts av Alin ♥
När han åkte hem drog jag till gymmet o tränade. Man lär sig att älska det. HAHA. Och nu har de öppnat gym i Hästveda så kanske blir ett gymkort där också ^^ Vem vet?

Nu sitter jag och väntar på att vi ska beställa pizza. Inte speciellt hungig, men pizza är väl alltid gott? Hihi. Resten av klällen ska jag inte göra ett piss!! :)

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback