Mysfaktor.

Hösten suger! Men vet ni vad? Man har en fin anledning att sitta inne och mysa! Igår satt jag och älskling uppe till jag vet inte när och bara myste med tacos, film, glass och massa snack. Även om att det ledda att vi knappt kom upp på morgonen och att vi var aströtta var värt det!

Idag har mamma, Kjell och jag mysit hos Johan och Johanna med Peter och Madde. Åt god mat, snackade och spelade *host* wordfeud... :) 

Hade jag orkat hade det blivit ett lite mer utförligt inlägg, men tanke på att jag skriver så få. Men jag orkar inte! Måste ta igen några timmars skönhetssömn. Man är ju inte så här snygg om man inte får sova ordentligt ;) Och som jag såg ut idag skulle jag till och med skrämma ett spöke! Verkligen kom och hjälp mig att dö.

/ sanne andersson. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback