Ehh??

Vet inte ens varför jag loggade in. Har inget speciellt att säga. Kanske att jag har varit ganska duktig idag? Tränat och bokat tid hos verkstaden. Har också hunnit få ett något lugnade besked. Kan återkomma om det om några veckor. Eller aldrig. Vi får se hur jag känner :)

Just nu känner jag mig för lägga mig under täcket och dyka ner i drömmarnas värld. Efter att ha kräng en hel pizza (barnpizza förstås) känns det som jag ligger i matkoma. Och pluggande kan jag väl kalla ett avslutat kapitel. Eller typ. Nästan iaf.

Jag känner också för höstlov. Sånt är bra med skolan! Lov efter lov. Inte något fjuttig semester på 4-5 veckor. Nä man kanske skulle gå i skolan resten av sitt liv? :) Eller not! Hade varit trevligt att ha lite mer än 8000 i månaden, 9 (10?) månader på ett år.

Och helgen? Jo, mys med pojken och på lördag åker vi till Idisen i La för ljusparty. Mest för att jag saknar mina små favvisar. Nej, sängen lockar mer än något annat just nu. Pussis snuttis.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

ska bli kul att o ses :) kommer alyn o malin med?? :)

2011-10-20 @ 21:55:41
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback