Push push!

Efter 2 veckors vila är jag nu igång med gymmet igen. Första veckan var jag sjuk, sen blev det höstlov och jag kände att jag inte orkade. Ville bara sitta hemma och feta upp mig. Och det ska ni tro att jag gjorde! :/ Så nu blir det all in på gymmet för att få tillbaka styrkan, konditionen och sluta med allt godisätande! Hoppas också min depression ska bli bättre, även om den inte är så farlig som i fjol. Okej, jag är forfarande dödens trött på skolan, men det är bara till att bita ihop och ändå göra sitt bästa.

Även om det bara är den 7 november ska jag se framemot juletiden! För om det är något som kan göra en munter så är det julen. Julmusik, massa tända ljus, glögg, pepparkakor... Blir ingen jul i Mjönäs i år. Varken julbak, julpynt eller firande, för det är fortfarande katastrof här. Ser istället framemot en svensk/dansk jul hos familjen Bülow :) Mysigt!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback