Hejsan tjosan...

En vän bad mig skriva ett inlägg. Så då gör jag väl det. Problemet är att jag har inget glatt eller intressant att skriva om... Tycket jag fyller bloggen med allt för mycket klagomål. Och skräp, en massa skräp. Har funderat länge på att sluta blogga. Varken tid, lust eller något intressat finns i mitt liv för bloggen. Självklart händer det otroligt mycket. Speciellt just nu. Kanske därav magkatarren jag plösligt fick igår. Jag menar, ta er en titt i min kalender och nu hade också får katarr! HAHA. plus att jag känner att min ekonomi inte riktigt går ihop längre. Jag försöker att ta det lugnt, jag är ung och behöver fasktiskt inte spara än. Men... ja. Sån är jag! Pengar betyder inget för mig, men jag vill ha dem där; inlåsta på ett konto i säkerhet. Bara för att ha dem, som en säkerhet. Det är mitt skyddsnät. Nog om pengar och magkatarr! Kan jag berätta något trevligt?

... 10 minuter senare...

Nej... Hela den här dagen har varit skit, skit, skit! Punkt slut. Jag kunde inte prata, inte teckna, knappt avläsa... Helt enkelt inte koncentrera mig. Jag har inte känt mig så kass på länge! Ser på klassen hur fantastiskt de utvecklas medan jag själv bara står still. Oh well, inte första gången jag känt så här. Jag får försöka göra det bästa av situationen och vänta på bättre dagar!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback