Urspårning.

HAHA. Jag vet inte varför, men det spårar alltid ut när jag snackar med Mattias ^^

Tror du han är rik?

sanne andersson säger

neeej då. han har ju fått alla

Baron Johansson säger

Silken skandal!

Eller så har han en arme utav små slav pojkar som springer omkring och stjäl bilar!

stjäler

sanne andersson säger

åh, ska vi joina eller han kanske inte tar emot tjejer... men jag kan klä ut mig!

Baron Johansson säger

Ja! Gör Mcdonalds ögonbryn, sen lite skäggväxt så sticker vi!

sanne andersson säger

eller hur! typ ready to go

Baron Johansson säger

Packa din väskor sanne, skit i skorna!

Så drar vi

Första flyget Out-a heeeeeere!

sanne andersson säger

vart bor han? hoppas det e varmt

Baron Johansson säger

hmmm....

kanske skulle kollat upp de :/

Brunei

Bor han

han är sultanen där

sanne andersson säger

brunei! jag har alltid velat åka dit

Baron Johansson säger

Bra!

sanne andersson säger

vart ligger brunei?

Baron Johansson säger

Hmm...

Brunei är ett land i Sydostasien.

Så nu är vi tre steg närmare!

sanne andersson säger

väskan e packad! när åker vi!

Baron Johansson säger

Hoppas inte skorna är med nu!

Slavpojkar/flickor måste ha slavfötter!

sanne andersson säger

självklart. tänkte jag kunde gå till flygplatsen så det e äkta!

/ sanne andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback