Rost.

Gammal kärlek rostar aldrig brukar man säga, och detsamma kan man väl säga om vänskap? Ja, gammal vänskap rostar aldrig. Men ibland kan vänskap få skador. Man kan jämföra det med en bil. Bilen har bra skydd mot rost, men om bilen blir skadad dröjer det inte länge förens den börjar rosta. Och om man inte lagar skadan snabbt sprider sig rosten och det blir svårare att fixa. Och struntar man helt i det... Ja, tillslut kan man lika gärna skrota bilen.

Jag har skrotat många vänner för rosten har helt enkelt tagit över och det funkade inte längre. Men det känns jobbigt om man skulle behöva skrota sin bästa vän. Man har ett speciellt band, så många minnen. Det är värt att lägga alla pengar i världen på sina bästa vänner.

Nu har jag tagit itu med lite rost. Hanna och Ann står på listan, hoppas på en resa till Halmstad inom en snar framtid! Efter Stockholm och innan Hamburg, förhoppningsvis! :)

Sen vill jag bara ge en hedersmedalj till Ida Petterson och mig själv. Vår vänskap är 20 år gammal. Vi har alltid varit bästa vänner, och jag hoppas vi kommer vara det till den dagen vi dör!

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Ida

Fick en tår!! Tack så mycket för alla dessa år... :D <3 Det kommer bara bli fleeeeer <3 Pusssar

2011-03-02 @ 10:50:48
Postat av: Annton

Naawe, Hanna har snackat med mig också! Och jag ska vara duktig för er skull! Vi ses den 25:e då! <3



Hihi, ni borde fira nån sån 20-års dag osv! ;D

2011-03-03 @ 18:14:43
URL: http://hai-ann.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback