Working woman.

Fick för en stund sen ännu ett samtal från jobbet. Egentligen skulle jag jobba från 13-18, men nu ska jag istället jobba 13-19.30. Jag behöver alla timmar jag kan få eftersom det inte finns så jättemånga timmar i mitt shema, inte än iaf. Blir mer sen. Men nu har en av tjejerna på jobbet blivit sjukskriven och ska bara jobba halvtid så kanske kan få in några timmar till. Ser verkligen framemot att få lönen för att se hur mycket jag fått ihop. Lär ju inte bli lika mycket som mitt förra jobb där jag fick ut 13000 efter skatt... Det var ett bra jobb där! Så chill. Hade ett kontor med fönster, flextid, snälla arbetskamrater och sopgubbarna är de trevligaste! :) Ja, måste erkänna att jag saknar jobbet som kontorsråtta. Bra betalt och satt mest framför datorn.

Nej om man skulle förbereda sig för jobbet. Få i sig en stor portion blåbärsfil med havre, bovete, linfrön och russin. Mums!!

Usch... Hade mycket hellre varit hos älsk och hållt om honom. Får nog ta mig lite tid och åka till honom imorgon!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback