Te iubesc.

I söndags hade jag och älskling ett stort avsked i tron om att vi inte skulle ses på en hel vecka. Halvvägs hem får jag ett samtal om att han inte ska åka förrens tisdag, så jag körde hem, åt, duscha och sen direkt till Hässleholm för att se honom spela fotboll. Första gången jag såg honom spela och blev väldigt imponerad ;) Annars satt jag och snackade med de andra tjejerna och blev uppäten av mygg. Efter det körde vi till Hästveda, åt (igen) och sen somnade vi i hans otroooligt lilla säng ^^ Och dessutom är hans rum jättevarmt, det vad gör det när man är med den man älskar va? :) Var bara glad att vi fick mer tid tillsammans.

Nu har han dock åkt till jobbet och ska stanna där till jag vet inte när... Så länge ska jag vara upptagen med att jobba och gymma. Fick samtal från jobbet så ska jobba imorgon och på torsdag. Sen dessutom fredag, lördag och söndag. MONEY! ;D Haha. Och inte en enda stängning, skönt :) Och ja, imorgon blir starten av mitt gymmande. Good shit! Ska verkligen ta det på största allvar, promise! :)

Nej nu ska jag sätta igång en film i väntan på ett litet samtal från min älskling

Update: Stackars älskling fick inget jobb där :/ Dumma människor där! Säger det finns jobb och sen finns inget... Well well, thats life.



/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Ida

kul med mkt jobb..: = mkt pengar ;)



jaa jag ska också jobba i helgen!! massa Ob ;)

2011-07-08 @ 15:02:04
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback