Jobb vs. fint väder.

Dagens diss. Jobba när det är fint väder ute. It sucks.

Igår var det ju inte jättebra väder dock. Slutade 6 och körde därefter direkt till Hästveda för att sova hos älsk. Tar bara 5-10 min längre tid att köra dit efter som man kan köra mycket fortare på den vägen. Hade inte något att göra så vi drog fram mobilerna och spelade Angry Birds HAHA. Vi har blivit smått beroende av det spelet :P När vi tröttnade på det och klockan blev sent satte jag på en film. Black Swan. Det blev inte populärt av Alin när filmen väl var slut. Varför? Jo för det fanns inget lyckligt slut! HAHA. Så sött. Han gillar happy endings ;) Tolka hur ni vill. Eller nej, tolka inte hur ni vill! :P

Klockan 07.40 ringde min klocka och 10 minuter var jag uppe redo för en ny jobbedag. Dagen gick väldigt fort faktiskt. Inte mycket folk alls och inga större katastrofer skedde. Så det gillas. Imorgon är sista jobbedagen, sen ledig 2 dagar. Och på tisdag är en väldigt speciell dag :)

Nu ska jag sova/mysa med Ozzy, om man vill. Han blir alltid så sur när jag sitter vid datorn och vägrar att ligga i sängen :O Kanske han vill krympa upp när jag satt ifrån mig den :P HAHA. Det får vi ta redan på!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback