Best friends.

Har haft ganska dålig kontakt med mina finaste vänner. Men det blir så när man har långa avstånd emellan sig. Speciellt när två av de finaste vännerna befinner sig i Indien. Kashmir just nu. De verkar ha det bra iaf :) Vi vänner och även familj har ju gått runt och varit smått nojiga över att de skulle åka till just Indien. Ja just de. Vad jag skulle komma fram till var att jag pratade med dem idag, via facebook då förstås. Allt var bra med dem ja. Saknar mina fina flickor mycket! :)



Kände även saknaden efter min äldsta bästa vän Ida! Så var tvungen att skicka ett "jag saknar dej"-meddelande, även där på facebook.

Haha, måste bara påminna dig Ida, om denna natt då denna bilden tog. Shiiiit. Det var svinkallt och vi var fast i Landskrona. Åh, härliga minnen :)

Och sist men verkligen inte minst har jag snackat med Cc (jaaa... på facebook, haha). Snackade om Helsingborgfestivalen. Och det är nog därför jag saknar alla så mycket. Helsinbogsfestivalen är tradition. Det är dessutom första gången jag träffade Jasse och Parre. Och det klickade direkt :)



Den enda som jag inte snackat med idag är Nikuu. Får ta och ringa upp henne någon dag snart :)


Odödligt bild på oss. It's forever ♥

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha saknar dig med ju!! <3



fast i landskrona.. glömmer aldrig..:P

2011-07-25 @ 14:31:12
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: jasmine

saknar dej med. :) tarar rinner just nu, ah ja jatteglad over att jag traffade er dar och det klickade. ni blev mina basta vanner och det kommer ni alltid att vara. :)men det roliga ar att varje helsingborgsfestival sa hinner vi aldrig ses haha men det var da vi traffades for forsta gangen, odet!! pusss

2011-07-25 @ 14:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback