Summerar 2010.

Alla summerar ju det gågna året, därför borde jag väl också det? Men utan att svara på frågot, det vill jag inte. HAHA. Typiskt mig att skilja mig från mängden.

Och... hur började 2010? Just det hos min syster. Firade nyår med god mat och dricka då jag inte kunde hänga med tjejorna ut :/

Ida, Jasse, Parre och jag åkte till Göteborg och träffade Cicci. Festade och åt gott. Dagen efter vi åkt hem fyllde jag 20.

Första gången jag skulle handla på systemet blev jag nekad efter som jag hade Hanna med mig. Andra gången fick hon inte följa med :P

Jag fick jobb. Kristianstad Renhållning. Kontorsassistent. På sommaren. Satt inne. På sommaren. Men jag saknar ändå jobbet och framförallt lönen ;)

Jag hittade den perfekta utbildningen och jag kom in.

Jag började utbildningen, träffade en massa underbara människor som jag hoppas jag kommer gå med i 3,5 år till.

Jag tilllbringade måååånga timmar i bilen, min älskade bil, som just nu är sjuk. Stackars liten :(

Jag började i kör. Och slutade. Palla köra hela vägen till Malmö. Nä

Jag ställde mig på en scen, iförd blöja och pyjamas och två tottar på huvudet. Skämdes? Nej, faktiskt inte! :P

Avslutade 2010 med några av mina finaste vänner. Kunde inte varit bättre!

Jaha, 2010 tackar för sig och jag välkomnar varmt 2011. Detta året ska jag hoppa. Jag ska hopa högre än jag någonsin hoppat. Jag ska fucking hoppa från Eiffeltornet :D

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback