Nattligt inlägg.

Ett litet nattinlägg, dont get used to it! Men sitter här och chattar lite. Kändes som jag kunde slänga in ett inlägg för att fylla ut bloggen lite (och min tid).

Har pratat med Nikuupikuu i telefon idag. Har sagt att vi måste prata mer, eftersom vi inte ses så ofta. Så både igår och idag ringde min hun till mig :) Känns nästan som vi sitter i Klippans gymnasieskola och pratar, härligt. Nikuu är en alldeles för underbar vän för att tappa kontakten med, precis som alla mina andra fina vänner :) Vilket påminner mig om att jag kanske borde stämma dejt med Hanna :O Det var länge sen sist.

Om det var något annat? Nej, det är lugnt för tillfället. Ska snart avsluta min konversation.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback