Klippan/Helsingborg.

En hel vecka har spenderats i Klippan och Helsingborg och jag valde att ta semester från bloggen. Men nu kommer en rejäl uppdatering från veckan.

Min älskade syster hämtat mig här. Vi firade en liten jul tillsammans med henne och lilla Jasmine. God mat och jag fick världens coolaste väckarklocka, riktigt hard core. Ska ta foto på den sen så ni får se.

Måndagen spenderades på väla med Malin, Jasse och NIKUU! Efter ett halvår ses vi igen :) Behövdes. Hem följde mig två mysiga flanelltröjor, två heta BH:ar, lösnaglar och skor jag har tittat på i tre månader men inte köpt dem, så då hittade jag dem på rean. Vid sådana tillfällen tror jag på ödet ;) HAHA.

På kvällen gick Malin och jag på bio, Harry Potter, of course. Mysigt värre var det.

Tisdagen var det mys med film och chips. Smarrigt värre var det.

Onsdagen började med en promenad med M & J, men jag dissade dem för Nikuu. Så vi åkte in till stan och fortsatte shoppandet. Tyvärr tog mina pengar slut (min fond hade dragit pengar, glömde att den drog lite tidigare än de andra) men som tur var hade jag Nikuu vid min sida. Min hunny. Vi träffade även på Tim, och jag och han har ju aldrig dragit jämt, men vi pratade faktiskt, för Nikuus skull :) Alltid.

Torsdag... vad gjorde jag då? Inget särskillt. Laddade upp inför nyår. Åt Mexicana! HIHI.

Fredag/lördag. FEEEEEEEEEEST! Invigde det nya året med Jasmine, Pernilla, Anna och tänka sig, galna Patrik. Underbart sällskap, underbar mat, underbar drick, underbar utgång! Underbar början på det nya året. Hade kunnat skriva en hel uppsats om kvällen, men jag väljer att minnas den här och här "pekar på huvudet och hjärtat". Har upptäkt att jag har ett fantastisk minne när det gäller mina vänner. Ska jag däremot minnas saker jag ska handla i affären, ja då är det bäst att skriva det på en lapp :P HAHAHA!

Ni har säker förstått att jag är back in Mjönäs. Skönt, men jag saknar redan alla i Klippan och Helsingborg. Men ni är här "pekar på hjärtat igen". Alltid där, inlåsta <3

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sanne, du är ju FÖR underbar! Jag älskar dig!

2011-01-03 @ 07:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback