Nyårslöften?

Det är inte många dagar kvar till det nya året. Så frågan är, har ni några nyårslöften? Jag har några stycken faktiskt, och jag har en väldigt bra idé för att hålla fast i dem. Det inkluderar en massa pyssel så det kommer bli kul och framför att en liten extra pepp att hålla löftena. Ska skriva ner de på ett papper, göra massa roliga saker till och sen hänga upp det. Kanske det ska hjälpa mig hålla mina löften för år 2012! Time will tell, men det ska iaf bli kul att göra det och se hur mycket pli jag har byggt upp 2011, haha. Antagligen noll.

Kanske en runda på stan imorgon och fixa saker? Synd att Kristanstad inte har Panduro... :/

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback