Nakenfis!

Tycker ni inte min blogg ser lite naken ut? Borde verkligen bli bättre på att ladda upp bilder! Har några bilder från Jasses 4-årskalas men har inte haft orken att lägga in i datorn. Tänkte fixa det på tåget till Helsingborg imorgon! Nej, ska försöka bli lite mer aktiv med kameran. Kanske ett nyårslöfte? Vad jag menar är ännu ett nyårslöfte att bryta ;) HAHA.

Ska se om jag hittar någon gammal bild, bara för att!


Åh tjejer! Kommer ni håg smaken av min födelsedagsmiddag? Så fort vi har ett kök igen ska jag bjuda in er för ännu en festmiddag!

Mys med min bebis <3

Vilken konstig hårfärg jag hade! ;s Tror det beror på mobilen!

HAHA! Snyggeparre och en transvestit i bakgrunden ^^

Det underbara brudparet, all kärlek och lycka till er <3

Önskar jag kunde spola tillbaka tiden till just den veckan! Amazing!

Puss på er!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

ja mer bilder:D

2011-12-22 @ 13:10:29
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback