Malmö... igen.

Börjar bli trött på att fara fram och tillbaka. Speciellt Stockholm och mest av allt, Malmö. Det finns ingen mer plågsam väg att åka! Ikväll ska några av oss på info/utbilning inför dövas dag. Ska jobba med att sitta barnvakt så ska få lite info om hur det ska läggas upp och sånt. Inte på humör! Inte alls. Tur iaf att vi har kompledigt idag så har ändå hunnnit med en del. Tex städat köket och fixat till kvällens middag. Jojo, jag har fått Alin till att göra maten ikväll. Enda kravet han hade var att jag gjorde såsen (kanske ett misstag med tanke på att såsen blev jättestark ^^)

Börjar få grym hemlängtan :/ Saknar mamma och Ozzy otroligt mycket. Så kommande helg ska jag tillbringa med dem. Åka till Broby (om vädret tillåter) och bara njuta av att vara med min mamma <3 Kanske köpa hem en flaska vin, kex, ost och vindruvor och ha lite ostbrickskväll! Det var längesen, alltför längesen! Så denna helg blir helt uppbokad. Skönt att faktiskt bara vara hemma. Samtidigt som det är skönt att vara hemifrån ibland. Borta bra med hemma bäst va? Även om jag känner mig hemma både i Hästveda och i Mjönäs så kommer Mjönäs alltid vara nummer ett! För där finns mamma och Ozzy <3

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Malin

Eeeh nä det ska du INTE för Ozzy hämtar jag på onsdag^^

2011-08-29 @ 21:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback