Min bästish.

Tidsfördriv. Fast jag egentligen inte har någon tid...

40 frågor om min bästa vän!

1. Vad heter han? - Ozzy Osbourne
2. Hur gammal är han? - 7. 8 i februari.
3. När träffades ni sist? - Han ligger framför mig nu.
4. Vad har han för hårfärg? - Svart
5. Brukar han färga håret? - Jaja, varje dag!
6. Vilka färger har han haft? - Svart, svart och svart.
7. Vad har han för parfym? - Jordparfym, luktar jättegott!
8. Är han galen? - Han heter inte Ozzy för inget ;)
9. Vad är ert första minne? - En tennisboll. En slibbig tennisboll.
10. Har ni många minnen ihop? - Alltså, jag vet inte riktigt hur mycket han kommer ihåg, men jag har väl ungefär en miljon minnen!
11. Vart bor han? - I mitt knä <3
12. Har ni varit utomlands tillsammans? - Nej, aldrig. Jag har frfan knappt varit utomlands själv!
13. Hur ser hans klädstil ut? – Väldigt svart faktiskt. Prince of darkness, förstår ni.
14. Vad heter hans syskon? – Han har 5,6 (?). En heter iaf Atlas.
15. När träffades ni första gången? -  För... 6 år sen?
16. Hur träffades ni? - Blinddate, HAHA. Nej. Min systers hund. Jag stal honom!
17. Kan du lita på han? - Han bevarar alla mina hemligheter :)

18. Vad brukar han göra på helgerna? - jaga sin boll eller ligga och mysa med mig
19. Göra efter skolan? - Han har ingen skolplikt :(
20. Har ni gråtit tillsammans? - Det sägs att hundar inte kan gråta, men jag tror dem kan det, så alltså tror jag vi har det!
21. Har ni pussats? - Ozzy är inte en pussare, men visst har vi det.  
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? - Klart. Jag ser det i hans ögon.
23. Har han fräknar? - Vilken korkad fråga!
24. Har ni kollat på film någon gång? - otaliga gånger, men han somnar alltid!
25. Har ni bråkat någon gång? - Well, vi kommer inte alltid överens :P
26. Har ni sovit i samma säng? - Mååånga gånger, men vi har slutat med det nu, han hårar ner som in i!
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? - Nej :/
28. Har du sett han gråta? - Ja, när han tappat bort sin boll. Stackarn.
29. Vad gjorde du då? - Hittade åt honom! Snällt va?
30. Har du sett han vara riktigt arg? - Usch... ja!
31. Har han sett dig gråta? - Många gånger. Han tröstar så bra :)
32. Vad ska ni göra i sommar? - Kasta boll och bada i sjön!
33. Har han svikit dig någon gång? - Aldrig!
34. Har ni pratat i telefon någon gång? - Ozzy äger ingen telefon :/
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? - Jag är väl medveten om att han kommer att dö. Han ska begravas här på gården och jag ska göra det till en vacker grav!
36. Vad är ert sjukaste minne? - När han fick en pinne i halsen är väl ett "sjukt" minne. Han hamnade ju på djursjukhuset!
37. Vad är det bästa med honom? - Att han blir överlycklig när jag kommer hem.
38. Vad skulle du vilja att han ändrade på? - Sitt tiggeri kanske. Han är en liten tiggis :P
39. Älskar du han? Han är min vän, min familj, mitt barn. Jag känner mig inte hel utan honom.
40. Vill du att han ska kopiera detta och skriva om dig? Dummer, han kan inte skriva! HAHAHAHA.

/ sanne andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback