Uno rubriko.

Tacka det fina vädret samt åskovädret för mina få inlägg. Det har varken funnits tid, ork eller lust att skriva. Kanske ska man tacka gudarna för det också. Kan aldrig tro att ni intressras av att "idag jobbar jag", "idag skrev jag ut en ettiket på Vikhemsvägen". Nä, booooring. Inte händer något på helgerna heller. Förutom en massa bad på sistonde! Och det gillas. Fast i helgen ska jag till Klippan för att klippa mig. Och färga håret. Och umgås med syster och passa lilla Jasmine. Och äta pizza! Sen är nog ingen i Helsingborg så får väl inte träffa flickorna.

Nä, återgå till arbetet då? Inte för jag har mycket att göra. Och min chef har semester. Aja.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback