Meh?

Är det redan den 26?! :D Då, då, då är det lööööning imorgon! 14 687 kronor rakt in på kontot. Eller nått sånt. Sen är det inte många dagar kvar man ska jobba. Fram till den 17:e. Jobbet kommer jag väl inte sakna särskillt mycket, men pengarna och folket kommer jag självklart sakna! Inte för jag är världsta bundis med dem, verkligen inte. Svårt att vara det med 40-50-60 åringar :P Men deras personligheter. Deras vänliga leende, trots att det är en regnig måndag. Nyhetsnacket över frukosten och solandet under lunchen. DET kommer jag sakna. Hela samhörigheten. Men skolan kommer ju bli såååå bra! Verkligen, verkligen pepp. Ska ge allt och lite till för att bli den bästa teckenspråkstolken. Ska blir grymt skoj.

Annars då? Jodå. Städade bilen invändigt idag. Och nu ligger mirakelkatten Fritz på mina armar så jag knappt kan skriva. Han spinner och ber om min uppmärksamhet, så nu ska han väl få det då, vår lilla mirakelkatt!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback