Skaune.

Då va man hemma i kära Skåne igen efter en totalt grym helg, tillbringad med mina flickor. Fredagen började med fest, of course. Sommartema på C's skola, så har en känsla av att min kropp kommer ge vika för en förkylning. Trots lite missöden hade vi så, så, sååå kul. Träffade massa charmiga göteborgare med helt underbar dialekt. Fick mig att känna mig så grov i talet, HAHA.

Lördagen spenderades på att spendera pengar. En klänning och strumpbyxor fick följa med mig hem, något annat hittade jag inte. Va inte på shoppinghumör antar jag. Däremot gick det mycket bättre för tjejerna. På kvällen hade vi myskväll med tacos, chips och melodifestiveln. Så ska en lördag se ut. Massa mys. Och massa skitsnack!

Söndagen åt vi världens nyttigaste frukost - chips och dippa! Hade inte kunnat äta något av det på kvällen för jag hade värsta frossan, men det har av någon magi försvunnit dagen efter. Slutligen var vi tvugna att packa och dra mot tåget, men efter mycket om och men beslöt vi oss att stanna 2 timmar till, vilket jag definitivt inte ångrar. Fick ju ytterligare några timmar med underbara Cecilia.

Tågresan hem var seg men gick ganska snabbt. Tåg 2,5 h +tåg 30 min + taxi 3 min, sen var man hemma hos syrran för att äta ännu mer pizza (hade ätit på Pizza Hut innan vi åkte). Hemma gjord pizza, mumma!

Ja, det var typ en snabb sammanfatning av helgen. Bilder kommer nog på tisdag. 

Hm, antal timmars sömn för mig denna helgen=6-7 kanske? Borde lägga mig, men har nog vänt dygnet, är inte jättetrött. 

Men... Grattis till mig själv. Det är ju den 22 februari nu och jag fyller... 20... Nu går det bara utför. HAHAHA. Åldersnoja.  

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis igen Sanne Panne! <3 20 år är en bra ålder. Du får handla på bolaget.. det är grejer det. Skit i åldersnojan nu och fira med några öl.



Puss

2010-02-22 @ 15:14:36
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Cecilia

grattis grattis babe.

2010-02-22 @ 22:23:13
URL: http://cheneyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback