20-åring nekad alkohol.

Och den 20-åringen är jag! Var på systemet med Hanna för att köpa öl och vin. När vi kom till kassan visade jag mitt leg och sen ville kassörskan att Hanna också skulle visa sitt, för det var såååå mycket. Men Hanna skulle "inte" ha nått, men jag fick ändå inte köpa. Så vi fick snällt gå där ifrån utan någon dricka. Fan, premiären på systemet så får man inte köpa. Ja, får åka in där imorgon. Spelar ingen roll.

Och, och, och jag körde fast med bilen i en snövall. Kom inte loss få jag fick gräva fram bilen och lyckas så klart göra en repa på bilen med spaden. Fan. Man ska inte ha sånt i händerna när man är irriterad. Slutar alltid dåligt.

Det är ju förväl att jag mötes av en jätteglad Ozzy i dörren när jag kom hem, och att jag förförsta gången på 5 dagar får sova i min egen säng! Nästan som man önskar det var kväll så man kunde gå och lägga sig. ÅH! Och jag har köpt tårta Hanna!! Fick köpa den själv, men mamma får göra vid den ;D

/ sanne andersson.

Ps. Ska försöka lägga upp bilderna från gbg ikväll, men lovar inget. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback