På tal om.

Jag önskar det var lätt när det var svårt...

IIIIIIH! Har köpt urgulliga små block i olika färger till skolan som börjar om 10 dagar. Så fina att jag blev alldeles till mig av lycka. Som när man hittar ett plagg som är perfekt. Ja, ni vet känslan! Alltid roligare att anteckna tråkiga saker när man gör det i något fint. Åh, på tal om plagg. Har även köpt ett par jeans idag. Jag, liksom... som inte har köpt jeans på säkert över ett år. Klänningar och strumpbyxor har tagit över min värld den senaste tiden eftersom det både är skönt och snyggt. Men när hösten väl kommer vill man kunna dra på sig ett par jeans till några snygga boots. Indeed. Åh, på tal om höst! Jag solade idag! Det gick faktiskt att ligga ute och sola idag. Perfekt, har inte kunnat gör det på länge nu. Åh, på tal om perfekt...

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback