Vilda väster - Fjärran öster

Nu är man hemma från vilda västern. Tillbaka till fjärran öster. Men måste säga att jag hade väldigt trevligt denna helgen. Började faktiskt hemma hos Ida! Jättelänge sen jag var hemma hos henne, jättelänge sen. Det mesta va sig likt, förutom det att Susannes barn var utbyta mot små valpar! Haha. Nästan alla har ju flyttat hemifrån plus att Pontus och Margit inte var hemma. Så det var ju minst sagt ovanligt tyst. När vi hälsat på valparna och installerat oss en aning for vi till Lasses mamma Brittas nya lägenhet. Så vi var mycket duktiga och agerade flytthjälp! För mig känns det ju ganska bekant att flytta, så det gick undan. Ja, vi var tydligen så duktiga att vi fick varsin slant av Britta! Hemma hos Ida igen gjorde vi vid oss för att senare gå på en fest hennes gamla klasskamrater hade ordnat. Även om jag inte kände någon där och därför inte snacka så mycket hade ändå Ida och jag kul, att bara vara tillsammans är ju lite av vår grej. Man har sällan tråkigt tillsammans med min Ida. Nästa dag åkte jag hem till Klippan, fi fan vad kallt det var. Plus att tåget var försenat en massa. Tur att jag inte skulle till Kristianstad.

Igår och idag har jag spendarat tid med min favorit syster och systerdotter. Lilla Jasmine är helt enkelt den sötaste unge som finns! Hon skinner upp så fort hon hör min röst och dito. Älskar den skithögen! Imorgon lovar jag att jag ska lägga upp lite bilder på henne med en Rögletröja. Ja, hon har redan funnit sitt lag, "öje". HAHA. Cutiepie.

Hemma tillslut iaf. Hem till Ozzy med vänner, lilla Fräs och mamma och hennes mat. Och inte får jag ju glömma Kjell, det vore förargligt. Och min säng, underbara, underbara säng!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback