Frustration.

Frustration, känslor och reaktioner som uppstår när vägen till eftersträvat mål störs eller hindras. Det var det enda jag kände idag när jag övningskörde. Skulle köra start i backe och det gick superbra i början. Men helt plötsligt... så slutade det! Fick motorstopp på motorstopp på motorstopp. När jag väl var uppe från backen skulle vi öva på att parkera men jag var så uppe i varv att jag inte ens kunde få i gång motorn på plan mark. Och en gubbe fick sitta snällt i sin bil och vänta på att jag skulle få bilen i rullning. Jag lyckades tillslut, men hela jag var helt slut. Efter jag samlat krafter gick det bra med dragläget igen så jag lyckades parkera, efter några misslyckade försök, HAHA. Inte lätt med en stor kombi. Sen fick jag köra hem igen, utan några missöden. Men jag blev helt avtänd med att köra mer bil. Så klart ska jag. Jag ska faktiskt hämta mamma i Perstorp på fredag! Stackars mamma. HAHAHHAHAHA!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback