55-års kalas.

Igår blev det 55-årskalas hemma minnsan! För Malin och Daniel som fyllde 25 respektive 30 i veckan. Under kvällen bjöds det på god mat och huvudvärksskapande diskussioner, men kvällen slutade lyckad. Jag gick och la mig halv 2 och vaknade upp med en hemsk huvudvärk. Tror inte det var som jag var bakis, för jag drack bara tre glas vin utspätt med läsk. Så antagligen var den höga ljudnivån som hölls igår.

Idag var Malin, Daniel, mamma, Jasse, Gelle, Freja och jag i parken och hade piknik där. Super mysigt och precis vad jag behövde. Frisk luft. HAHA. Oj, Shiva var ju också med så klart!

Bilder från igår och idag kommer väl senare.

Imorgon blir det Ven, så ska försöka få tag på Ida och fråga om hon är sugen på en fika! Alltid trevligt att träffa henne <3 Och det var ett tag sen nu! Speciellt i Ladskrona. Sist i vintras när vi frös ihjäl! HAHA! Dumma sommarskor. Hm. Iaf, ska slänga mig på sängen och sms:a henne nu.

/ sanne andersson. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback