GAAAH!

Jag får damp på mina lärare, på mina läxor och på mig själv!! Lärarna klagar på att de har så mycket att göra, ändå överdrössar de läxor och uppsatser och prov på oss! Vad tänker de med? Röven eller?! Nej, förlåt. Ska inte vara så grov. Men varför klagar de över att de har så mycket att rätta och ändå ger oss massa saker som de sen ska rätta? Nej, jag förstår inte.

Just nu sitter jag med en filosofiuppgift. Vi skulle ha gruppdiskussion idag, men eftersom läraren inte behagade dyka upp får vi nu istället skriva en uppsats som ska vara inlämnad på fredag. FREDAG?! Wtf? Då har jag alltså två dagar på mig att skriva den. Idag kom jag ingen vart, på fredag åker jag iväg = jag har EN fucking dag att skriva skiten på. Nu blir jag förbannad. Det hjälper inte precis att man inte vet hur man ska börja. GAAAAH!

Skjut mig! Bara liiiite. Jättelite! Snälla?

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback