Utgång.

Gårdagens festande började i Carrans mysiga etta med vin och cider tillsammans med Ida, Cicci, Parre, Patrik, Marcus och jag. Robban svek oss så dumma han! Men kul hade vi. Efter förfesten så sprang vi tjejer ner till The Tivoli för att få komma in för halva priset... Vi sprang dock i onödan då halva priset gällde mellan 23-24. Men lite motion skadar väl aldrig, speciellt inte när man springer med 5 cm klack. Ida fick sitt kingstonpass och festandet skulle påbörjas. För att spara pengar lade vi alla våra saker i Ciccis bil då hon inte skulle dricka. När killarna kom bjöds det på tequila och öl, som faktiskt inte smakade skit :P Efter det börjades det shakas ^^ Marcus försvann någonstans, men vi andra hade skitkul! Det var en väldigt händelsefull kväll med vrickade fötter, puttandes och nerslaskande. Men vad gör det? Efter det så stack Cicci och jag hem till henne och där sov jag för tredje gången på en månad... Vad säger det om oss? HAHA. På morgonen fick jag höra att Cicci pappa trodde att vi var två tjuvar, men när han såg en tjej, som var jag, så övergav han den tanken. Då vet jag det iaf... mitt framtida yrke är inte som tjuv. Vi sov till klockan var 14 och efter frukosten kröp vi ner i våra sängar igen. Gott. Kom hem för cirka en halv timme, men inget ro får jag eftersom vi har gäster. Och då bjuds det på jättegod mat!! :D

/ sanne andersson.

Ps. Tack alla för en minnesvärd natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack det var jättetrevligt! :D

2009-01-25 @ 14:03:27
Postat av: Ida

Det var jag som skrev den där första kommentaren :)

2009-01-25 @ 14:04:21
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Cicci

Tack själv gumman. Detta komma dock att upprepas vare du vill eller inte. :)

2009-01-25 @ 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback