Tillökning.

Ja, vi har fått tillökning i familjen. En liten Grand Danois-valp. Är jag glad? Nej. Är jag sur? Nej. Fattar jag varför Malin beslöt sig för att skaffa sig ÄNNU ett djur? Verkligen inte. Men det är inte upp till mig. Det är inte min valp och jag kommer därför inte bry mig. Jag har min Ozzy och det räcker finfint för mig. Vill sen Malin ha 4 djur för sig själv, fine with me. Bara jag slipper ansvaret för deras välmående. 

En sak som jag inte förstår att för max 3 dagar sen sa skulle Malin ALDRIG I LIVET skulle skaffa sig en valp, utan en omplaceringshund. Så vad gör nu en valp här? Jag tänker inte fråga Malin, för som sagt, jag bryr mig inte. Malin är vuxen och fattar sina beslut själv. Men trodde dock att jag betydde lite mer och att hon därför frågade vad jag tyckte om hennes beslut.  

Men som sagt. Hennes valp, inte min. Jag har Ozz och ska inte ha en annan hund förens han är död och begraven.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: malin

Jag bryr mig massor om vad du tycker det vet du.. trodde faktiskt att du hörde mig o Daniel prata.. Jag vet att jag sagt att jag inte ska ha ngn valp.. men nu föll jag handlöst får Harry.. som jag aldrig kommer att få o detta var ngt jag o Daniel beslöt tillsammans.. men du.. Jag älskar dig syster yster så hemsk mycket ;) o du säg inget till mamma är du snäll,det vill jag göra själv =)

2009-01-25 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback