Svar på tal.

Kommentarer
 
Postat av: malin

Jag bryr mig massor om vad du tycker det vet du.. trodde faktiskt att du hörde mig o Daniel prata.. Jag vet att jag sagt att jag inte ska ha ngn valp.. men nu föll jag handlöst får Harry.. som jag aldrig kommer att få o detta var ngt jag o Daniel beslöt tillsammans.. men du.. Jag älskar dig syster yster så hemsk mycket ;) o du säg inget till mamma är du snäll,det vill jag göra själv =)

Hade du det hade du frågat mig och kan du säkert veta att du inte kan få Harry? För i så fall tycker jag, bara som jag tycker, att du har gjort ett misstag, för du får ingen hund som Harry. Harry är Harry och valpen är valpen.

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: malin

Du har helt rätt i en hel del av det du säger vännen, harry lär aldrig komma hit för det kommer dom aldrig att tillåta, som det är nu så följer dom tyvärr de anvisningar som de blivit ombädda att göra.. o då får han stanna..jag älskar dig visst då, det vet du innerst inne ;)

2009-01-25 @ 23:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback