Like a fish in water.

Blev fettglad när Louise frågade mig om jag vill hänga med till simhallen på mådag. Jag har ju sett i fram emot det hela vintern. Simhallen öppnar nu på lördag, men jag är inte hemma då, så Lousie och jag ska "simma röven av oss" som hon skrev. Jag håller med henne. Jag ska ha fettmkt träningsvärk dagen efter.

På tal om träningsvärk. Fick världens träningsvärk efter i fredags och haft det nästan hela veckan! Nu har den gett sig, men det tog verkligen sin tid. Tänk. Om man skippar alkoholen, så blir ju det världens bästa träning ^^ Men jo, det finns ju en nackdel... Alla tjejer med stilettklackar som trappar på MINA fötter och sen inte ber om ursäkt! Man får lust att gå fram, ta skojäveln och bryta av klackhelvetet och kasta skon åt skogen! Snart har en vecka gått och jag har FORTFARANDE ont i min fot!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback