Australia.

Igår kväll var Ida och jag på bio där vi såg Australia. Jag hade väl inga hög förväntningar efter den urusla trailern, men det hade fått bra kritik och det är ju verkligen en stor film så det var ju bara att köra på den. Och gissa vad? Jag älskade den! Det var en sådan film som hade allt! Humor, romantik, action.. you name it. Och visst fick man lite tårar i ögonen :) Dessvärre var den väldigt lång, 2 h och 45min. Vilken innebör att jag missade 12 tåget. Men Ida och jag gick upp till Carran som bor däromkring. Satte oss vid datorn, kollade massa klipp på youtube, läste bloggar och sen så designade jag Idas blogg ^^ Hann tyvärr inte bli klar eftersom jag skulle ta 02 tåget. Men det e bara en bild som fattas. Fin blev den iaf.

HAHA, jag gick upp för en timme sen. Jag sov 11 h, så det är ju inte mer än vanligt. Var nyss ut med Ozzy på fältet, kände att jag behövde lite syre nu när jag ska plugga så alla papper kommer fara luften. HAHA. Inte får jag tror att det kommer ske, men har prov på tisdag, så måste. Sen har vi massa inlämningar och skit och mög nu. Alla lärare satte dem precis efter lovet. Dumme fan. Well, well. That's life. 

/ sanne andersson. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så mkt för igår/inatt! :P



puspuss



ps. observera "Ida" namn :P

2009-01-11 @ 17:08:09
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback